Novetat Mitsubishi Electric
- Amb l’objectiu d’estar més prop dels consumidors i resoldre tots els seus dubtes d’una manera efectiva, la signatura japonesa ha desenvolupat un xat virtual disponible les 24 hores del dia.
Mitsubishi Electric, líder en el sector de l’Aire condicionat i referent en innovació, qualitat d’Aire Interior, eficiència i sostenibilitat, ha llançat un nou assistent virtual en forma de ChatBot que atendrà els dubtes dels usuaris.
Anomenat MyBOT, aquest assistent estarà disponible les 24 hores del dia i interactuarà amb un nombre il·limitat de clients, sense temps d’espera gràcies a la intel·ligència artificial, amb l’objectiu de poder resoldre qualsevol tipus de consulta i guiar i assessorar l’usuari per a oferir-li aquells productes que més s’adaptin a les seves necessitats.
Avui dia, els consumidors volen comunicar-se de la manera més senzilla possible amb les empreses. Volen respostes a les seves preguntes i mantenir el control de la conversa de la forma més ràpida i fluida possible. Per a facilitar aquesta comunicació, la signatura japonesa aposta per un format que és capaç d’oferir una resposta en temps real i acompanya a l’usuari en tota la navegació de manera còmoda i intuïtiva, a través d’un llenguatge natural i pròxim.
En una primera fase, MyBOT oferirà respostes automatitzades a les principals preguntes dels usuaris, per a, en una segona fase, ser capaç d’imitar el comportament humà i de manera conversacional resoldre qualsevol qüestió relacionada amb Mitsubishi Electric.