Mitsubishi Electric assegura el Servei Assistència Tècnica

Amb les màximes garanties sanitàries i de protecció

Madrid, 24 d’abril de 2020

Des de l’inici d’aquesta pàndemia, la prioritat de Mitsubishi Electric ha sigut vetllar per la salut dels seus empleats, clients i partners. Per això, a fi de continuar oferint el millor servei als seus clients i ara que ens estem preparant per al moment més àlgid en la utilització de l’Aire Condicionat, Mitsubishi Electric garanteix el seu servei d’assistència en tot el territori espanyol, assegurant la màxima protecció en les seves intervencions.

I perquè aquestes assistències tècniques es duguin a terme complint amb totes les mesures preventives recomanades per sanitaris i autoritats governamentals, des de la signatura s’ha implantat en un nou protocol d’actuació, que inclou el lliurament i utilització de:

  • Mascarilla d’un sol ús FFP2
  • Pantalla facial de protecció
  • Guants d’un sol ús
  • Gorro d’un sol ús
  • Cobreix sabates d’un sol ús
  • Bata d’un sol ús
  • Gel hidroalcoholic

Pel que fa a les pautes a seguir, 24 hores abans d’acudir a l’habitatge, l’equip tècnic ha de verificar la necessitat per part de client, evitant trasllats innecessaris. Un cop confirmada, el personal tècnic es traslladarà de forma individual en vehicles d’empresa. Diàriament, Mitsubishi Electric realitza un seguiment de l’estat de salut dels seus treballadors, seguint les recomanacions sanitàries, garantint així que el personal que acudeix a la cita no presenti cap símptoma.

Abans d’accedir a l’habitatge, el tècnic revisarà el material necessari en cada cas, protegint degudament amb l’equip d’ús obligatori (un sol ús d’un sol ús per a cada visita). Un cop a l’interior, guardarà una distància entre 1 i 2 metres durant l’execució de la feina, tot i que és recomanable que dins de l’habitació es trobi el menor nombre de persones possible. Un cop finalitzada l’assistència, el tècnic es farà càrrec de retirar qualsevol tipus de residu procedent de la reparació o instal·lació, i al sortir del domicili rebutjarà tot el kit de protecció utilitzat. Finalment, i ja en un lloc net i segur, desinfectar tot el material i prepararà el kit de protecció per a la següent visita.

Per qualsevol consulta sobre reparacions dels equips de climatització, consulta a la nostra web https://www.mitsubishielectric.es/aire-acondicionado/localizador-sat/

Mitsubishi Electric, Sempre amb tu i, ara, més que mai.

 

Enllaç Vídeo Il·lustratiu: https://we.tl/t-clNDytE0gM

Articles relacionats