Bosch presenta un creixement favorable al mercat espanyol

Conferència de premsa anual 2019

  • Bosch va aconseguir, en 2018, unes vendes d’aproximadament 2.500 milions d’euros a Espanya, un 6% més que l’any anterior
  • Creació a Barcelona d'un 'Software Hub'
  • Bosch reduirà a zero la seva petjada de CO2 en els seus 400 emplaçaments a tot el món per al 2020
  • Reducció d'un 10 per cent de les emissions de CO2 en les localitzacions de Bosch a Espanya en els últims dos anys

 

Madrid – Bosch, el proveïdor líder mundial de tecnologia i serveis, va tancar el seu exercici fiscal 2018 amb unes vendes d’aproximadament 2.500 milions d’euros a Espanya, fet que suposa un augment del 6 per cent en comparació amb l’any precedent. “Després de diversos anys de continu creixement, Espanya ha demostrat ser, de nou, un dels mercats clau per Bosch a Europa, per les seves solucions innovadores i connectades en totes les àrees empresarials. Per 2019, esperem un creixement moderat al país “, va dir Javier González Pareja, president del Grup Bosch per a Espanya i Portugal. La plantilla de Bosch Espanya, a 31 de desembre de 2018, ascendia a 8.650 empleats, mantenint el nivell de l’any anterior . El Grup Bosch va invertir uns 80 milions d’euros a Espanya durant 2018.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Desenvolupament del negoci de Bosch a Espanya

Les vendes de l’àrea empresarial MobilitySolutions van experimentar, durant 2018, un augment de dos dígits, tot i una lleugera disminució en la producció de vehicles a Espanya. “Bosch ha tingut un gran èxit, especialment amb els sistemes de seguretat per a l’automòbil i els sistemes avançats de ‘cockpit’ i ‘infotainment'”, va dir González Pareja. La divisió PowertrainSolutions també es va desenvolupar de manera favorable, gràcies al paper de lideratge de Bosch a totes les opcions de propulsió existents al mercat. MobilitySolutions és l’àrea empresarial més importantepara Bosch a Espanya, representant més del 50 per cent de les seves vendes totals.

El desenvolupament de l’àrea empresarial Consumer Goods, que engloba la divisió Power Tools i la filial BSH HouseholdAppliances, també va ser positiu. BSH va mantenir la seva posició de lideratge en el mercat espanyol d’electrodomèstics. La forta presència de la marca Bosch al popular programa de televisió MASTERCHEF ha ajudat a augmentar l’atractiu per la marca i el coneixement de la seva cartera de productes. Bosch Electrodomèstics ofereix ara al mercat espanyol la seva completa i avantguardista gamma de forns de cocció: les sèries 6, 4 i 2. Aquests forns ofereixen un disseny renovat, tant al seu interior com a l’exterior, incorporant el sistema de cocció 3D, que permet enfornar fins a tres safates al mateix temps amb resultats perfectes. Bosch continua promocionant conceptes altament valorats pels consumidors espanyols, com la personalització dels frigorífics: aquests poden canviar el color de la porta segons les seves preferències. Bosch també va llançar l’any passat l’aspiradora “Unlimited” amb bateria intercanviable i que és compatible amb els productes de Bosch Power Tools.

Per seguir llegint la nota de prensa fes click aqui

Articles relacionats